Scop: o țară cu oameni veseli și creativi

Standard

Așteptam de mult zilele astea. Sa simt că locuiesc într-o țară civilizată, cu oameni inventivi și lucruri care să spargă monotonia drumului spre casă. Recunosc, că și artiștii care prestează în vagoanele de metrou reușesc să-mi creeze o stare de bine. Cel putin pe ruta pe care merg eu, un domn te binedispune cu melodiile lui interpretate în italiană și acompaniate la chitară și o tânără domniță își mișcă demențial degetele pe clapele unui acordeon. Dar zilele trecute am avut plăcerea să descopăr o nouă stare de spirit a Bucureștiului. După o zi obositoare, am fost întâmpinată la metrou de tineri care strigau din toate puterile, celor care treceau pe covorul roșu așezat strategic de ei, că îi iiubesc și că sunt eroii lor. Nu stiu ce campanie a fost dar mi-au inseninat ziua.

Și, nu mai departe de ieri, când a fost sărbătorită Ziua Europei, m-am umplut cu energie și am afișat un zâmbet larg în fiecare stație de metrou în care am fost (Romană, Unirii și Politehnica) unde am luat parte la evenimente culturale (expo, dansuri) cu specificul mai multor țări.

Da, dacă acesta e drumul pe care mergem sunt mulțumită și oamenii din țara asta încep să-mi placă. Îmi plac spectacolele de strada și ineditul pe care-l stârnesc. Mă provoacă să fiu creativă și să mă alătur lor.Imagine

Lasă un răspuns

