Echilibru

Standard

Zilnic auzim sfaturi de la parinti, bunici, persoane care au trecut deja de varsta noastra si chiar daca timpurile se schimba viata fiecarei generatii parca urmeaza acelasi curs-nastere-bucuriile vietii, mai mici sau mai mari-si finalul, sau poate un nou inceput, inca nu am ajuns acolo sa stiu. In fine, revenind la sfaturile primite si la incapatanarea fiecarui tanar de a experimenta si de a invata din propriile greseli, eu am ajuns la concluzia ca cel  mai bine este sa gasesti un echilibru. Nu putem trai in bula de cristal creata de parinti, dar nu putem trece prin viata nici plini de vanatai si cucuie din cauza experientelor proprii. Ce inseamna echilibru? Asta depinde de ce intelege fiecare in parte. Eu, spre exemplu, inteleg sa nu pierd noptile (lucrul asta l-am inteles dupa cateva cucuie din facultate cand somnul imi parea inutil si aveam impresia ca 3 ore sunt mai mult decat suficiente-asta pentru ca citisem eu ca ne petrecem jumatate de viata dormind si am decis sa-mi pretuiesc viata –mai tarziu am inteles ca somnul este important pentru a ne putea bucura de cealalta jumatate a vietii) sa mananc doar ce-mi face bine si are gust bun si nu toate toxicitatile promovate in reclame mincinoase, sa am grija (aici nu sunt multumita deplin, inca)de corpul pe care o sa-l mai locuiesc o buna perioada de vreme si sa fiu impacata cu mine si cu deciziile pe care le iau. Impacare cu sine si linistea interioara despre care am tot auzit vorbindu-se reprezinta, in viziunea mea,  pacea pe care o simti cand stii ca ai facut ceva bun, chiar daca altii nu au observat sau nu au vrut sa observe; cand reusesti sa ignori in loc sa urasti (indivizii care pupuleaza universul si-ti polueaza spatiul intim); si sa vezi partea plina a paharului chiar si in cele mai bizare situatii.

Pentru mine, o zi echilibrata este atunci cand  intr-o sau dupa o zi agitata (fie din cauza tipetelor boss-ului, fie din cauza rautatilor sau crizele celor din jur) reusesc sa–mi recapat linistea citind o carte buna, ascultand muzica cu un pahar de vin sau un ceai in fata si zambind. A!  Si cand nu uit sa visez :).

Imagine

Enjoi life.

Lasă un răspuns

