Mituri si reduceri

Standard

După marea nebunie a celei mai intunecate vineri din an, anul acesta transformata intr-o intreaga saptamana, Flanco a decis sa demareze o super campanie de reduceri inante de Craciun. La radio, tv, in presa scrisa, pe site-uri, peste tot te informa ca trezirea de dimineata (de la 6 la 9) iti aduce o reducere de 15% si pentru somnorosii care ajung  după 9 de 10%, la orice produs!!! Ca orice campania romanesca de reduceri avea adaosul de 15% la produse, fata de pretul de piata. Nevoia i-l face pe om sa-si forteze mana si cum unul din baietii cuminti ai lui Mos Craciun s-a hotarat foarte greu ce sa-i ceara acestuia  -cu 2 zile inante de ziua cadourilor- a inceput cursa dupa cadoul mult dorit.  Stiam sigur ca-l găsesc în PromenadaMall, dar asta inseamna  sa merg pana in celalalt capat al orasului, mult de  mers, putin timp la dispozitie. Emag-ul nu stiam cum face livrarile in perioada acesta si nu am riscat sa-l pun pe Mos in incurcatura;  Afi,  parea cea mai simpla solutie doar ca nu-l aveau si daca faceam comanda venea in aproxmativ doua saptamani, dupa cum mi-a spus un reprezentant al magazinului care se lauda cu sloganul „mereu peste asteptari“.Dar cum mergem  prin magazin am zarit ceva de care aveam nevoie. Merg sa achit și  fatauca de la casa imi spune pretul, moment in care imi vin in minte avalansele de reclame de la flaco cu reduceri si o intreb daca nu se aplica mareata reducere de 10%. S-a aplicat, doar ca era datoria mea sa o anunt pt ca ea era prea plictisita de viata sa mai gadeasca ce promotii are magazinul in care lucreaza. Am cautat celebrul mouse si in alte magazine, dar, nici urma de el. Urmatoarea oprire a fost in magazinul Unirii, tot la un Flanco si aici l-am gasit pe ultimul. Ajunsa la casa aud din nou pretul intreg, obisnuita cu sistemul  magazinului, ii arat domnitei de la casa afisul din spatele ei cu reducerea de 10% pentru toate produsele, atentie toate produsele! Si îmi spune ca la accesorii nu se fac reduceri. Hmm…reducerea de 10% din pret insemna  aproximativ 40 de lei, puteam sa o las asa ca doar era Craciunul…dar avand experienta din celalalt magazin, am insistat. Tanara intreba colegii din stanaga, din dreapta, daca se fac reduceri si la accesorii si erau cu totii nedumeriti, de parca erau cu totii cazuti din cer. Isi facu aparitia un tanar care parea mai dezghetat si ii  spuse scurt sa faca reducere de 7%, apoi  se intoarse catre mine si-mi spuse ca nu-mi poate face si  reducerea de 3%. Am incercat sa-i cer lamuriri referitor la anuntul din campania lor in care era specificiat negru pe alb ca reducerea se facea la toate produsele, am cautat si steluta minuscula unde sa fie specificata aceasta explicatie dar nimic. Domnul a disparut dupa ce mi-a spus scurt ca sigur este mentionat  undeva in regulament. Rezultatul? O campanie mincinoasa, un magazin cu angajati neseriosi si totusi o reducere de 7%. Life is good 🙂ImagineImagine

Lasă un răspuns

